czwartek, 25 lutego 2016

Banggood | wiosna

Hej!

           Dziś przychodzę do Was z wishlistą z sklepu banggood.com Sklep ma bardzo ciekawy asortyment - ubrania, gadżety do telefonów, akcesoria kosmetyczne i wiele innych. Sądzę, że każdy może znaleźć coś dla siebie. Ja już mam na oku kilka rzeczy - nie tylko ubraniowych, zakochałam się w etui w groszki - i w dodatku są tam etui na różne modele telefonów - nie tylko Iphone ;d.
         W wishliście chcę Wam pokazać rzeczy, które z chęcią założyłabym już niedługo - wiosną.


         1. Czerwony płaszczyk jest bardzo kobiecy i doda każdej z nas elegancji.  
2. Bluzka z koronkowymi rękawami wygląda bardzo ciekawie - połączenie stylu sportowego i dziewczęcego. 
3. Kolejny płaszczyk w wersji sportowej w sam raz na wypady poza miasto. 
4. Koszula khaki - kolory ziemi będą hitem a taka koszula to fajna, nowoczesna sukienka. 
5. Biała bluzka jest dziewczęcia, delikatna - pięknie będzie pasować do pastelowych ubrań 6. Pudrowa narzuta ma w sobie szyk i klasę oraz świetnie pasuje do podartych jeansów.

1. KLIK | 2. KLIK | 3. KLIK | 4. KLIK 5. KLIK | 6. KLIK

A Wy jakie macie must have na wiosnę? Podoba Wam się coś z listy? :) 

 

17 komentarzy:

  1. Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzka druga i koszula khaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy wybrałaś ;) Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubrania bardzo przypadły mi do gustu. Poklikałam we wszystkie linki. :)
    Masz przeuroczy wygląd bloga!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikałam, ładna ta bluzka :)

      wercziandweeerczi.blogspot.com

      Usuń
  5. Podoba mi się nr3. Poklikałam :)
    Joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 5 bardzo mi się spodobał. Poklikałam :)
    1.$21.70
    2.$11.99
    3.$30.88
    4.$26.85
    5.$10.29
    6.$20.99

    Mogę prosić również o poklikanie u mnie?

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wybrane ubrania :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mi się podoba płaszczyk czerwony, jest super kobiecy a takie rzeczy bardzo lubię :)
    Poklikałam! :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam! ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi z listy spodobał się płaszczyk nr 3 i bluzka nr 5 :) Poklikałam.
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  10. Propozycja nr 5 mi się spodobała. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy. Poklikałam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy ! :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger