niedziela, 10 stycznia 2016

Nowy Rok | 2016

Hej!

          Witam Was pod długiej przerwie spowodowanej w głównej mierze remontem mojego pokoju. Może niedługo zobaczycie efekty niewielkiej metamorfozy.
          Na początku chciałabym Wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku. Realizujcie swoje marzenia i uśmiechajcie się jak najwięcej :)
          Ja rok 2016 zaczęłam bardzo dobrze - doczekałam się remontu mojego pokoju. Nie mam żadnych specjalnych postanowień na ten rok. chcę byś szczęśliwa, zdać dobre maturę, dostać się na studia i wiele podróżować a i jeszcze dobrze się bawić na studniówce.
          Moim zdaniem postanowienia na nowy rok są zbyteczne. Po prostu trzeba robić co się uważa i tyle. Starać się, wypełniać obowiązki i znaleźć złoty środek pomiędzy pracą a relaksem. To moja recepta na życie. Dążyć do celu, cieszyć się z małych rzeczy. A na zmiany każdy moment jet dobry.

Zostawiam Was z zdjęciami jeszcze z 2015 roku. Trzymajcie się ciepło a ja wracam do szkolnych obowiązków :) 




szal - klik | kamizelka - wholesalebuying | kurtka - shein | spodnie - soldo | buty - primark | okulary - new yorker | torba - dressgal

15 komentarzy:

  1. też nie mam postanowień noworocznych, poza tym, że mam nadzieję zdać jeden ważny egzamin (o ile w ogóle się odbędzie) i też sporo podróżować (o ile praca mi na to pozwoli). ;)
    a szal masz na tych fotografiach niesamowity, kradnie całą stylizację. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sliczna z cb dziewczyna
    bardzo ladnie sie prezentujesz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna ! *.*
    Oby wszystko sie ulożylo po twojej myśli :)

    PS . O jakich studiach myślisz ? :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nie mam postanowień noworocznych bo według mnie jeśli chcesz coś zmienić w swoim życiu to nie potrzebujesz do tego 1 stycznia. Ja wczoraj miałam swoją studniówkę więc życzę Ci żebyś wspaniale się bawiła i oczywiście zdanej matury ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w tym roku właśnie bez żadnych postanowień, bo już sama słowo "postanowienie" dosyć nie realnie brzmi... :/ lepiej ustalić sobie pewne cele, do których będzie staralo się dążyć, to przynajmniej jest bardziej realne i wykonalne :)
    Życzę, aby Twoje cele również się spełniły :)

    Świetny zestaw ! rockowy i stylowy- jak najbardziej moje klimaty :)
    ramonki uwielbiam, a szal to super dodatek, fajnie urozmaica całość :)

    super wyglądasz !

    mam nadzieję, że pochwalisz się tym pokojem :)

    pozdrawiam :)
    daria

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ladna torebka!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torba :) A co do postanowień, ja do swoich podchodzę racjonalnie:) Co się uda, to się uda :)


    http://aiszya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :) szalik jest uroczy, kliknięte
    Jeśli możesz zrób to samo u mnie

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger