sobota, 16 stycznia 2016

Masa nowości | dresslink.com

Hej!

             Co tam u  Was? Mam nadzieję, że dobrze. Mamy weekend i to pierwszy weekendy od dłuższego czasu, w którym mogę wypocząć. Remont pokoju zakończony i dziś możecie zobaczyć jaka kolorystyka w nim panuje: biel, szarość i czerwień. bardzo się cieszę z 'nowego' pokoju. Jest teraz taki duży, jasny. Zupełnie inny od 'starego'.

           Jeśli chodzi o to co u mnie jeszcze słychać to, już za 2 tygodnie mam studniówkę. Powoli udzielają się nerwy. W tym tygodniu mieliśmy pierwsze próby poloneza. Układ nie jest najprostszy, ale miejmy nadzieję, że wyjdzie ładnie i poprawnie :D Już nie mogę doczekać się studniówki, liczę, że zabawa będzie przednia!
         Przechodząc do tematu posta, pokażę Wam wiele nowości. Ostatnio przyszło do mnie sporo paczek. Dziś zobaczycie jedną z nich. Produkty są bardzo fajne, jeszcze wszystkich dokładnie nie testowałam, ale jak na razie mnie zadowalają.

Moje zamówienie: 
1. Paletka cieni KLIK
2. Pędzle KLIK
 3. Kopertówka KLIK
4. Rękawiczki KLIK

PALETKA CIENI 
12 odcieni nude. Są bardzo ładne. Poręczna paletka. W zestawie jest pędzelek. Jeszcze nie testowałam jak kolory wyglądają na powiece, ale może wkrótce to zrobię. Ostatnio mam słabość do kolorów nude, więc liczę, że ta paletka będzie strzałem w dziesiątkę.
 PĘDZLE
Zestaw 4 pędzli - do podkładu, pudru, korektora i do konturowania. Są solidnie wykonane. W poręcznym etui, które świetnie sprawdzi się w podróży jak i w codziennym użytkowaniu.
 KOPERTÓWKA
Prosta kopertówka. Dostępna w wielu kolorach. Można ją nosić w ręce jak i na pasku. Pomieści w sobie sporo rzeczy. Jej wnętrze jest jasne w kwiatki.
 RĘKAWICZKI
Stylowe. Są dostępne w kilku kolorach. Idealnie trafiłam z rozmiarem. Można w nich korzystać z telefonu z dotykowym ekranem. Bardzo mi się podobają.
 Do następnego wpisu :)

14 komentarzy:

  1. Fajna paletka :D Zrobisz jej recenzję? Makijaż? Interesuje mnie ona bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te same pędzle :)
    Agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ta kopertowka bardzo mi sie podoba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne nowości! Te rękawiczki sa genialne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rzeczy, kopertówka wygląda lepiej tu, niż na zdjęciu na stronie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ladna paletka :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rękawiczki są śliczne
    no i paletka

    OdpowiedzUsuń
  8. też zamówiłam tym razem cienie :) i pędzle (troche inne )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rzeczy zamówiłaś! :D Szczególnie ta paletka i pędzle! ;D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy dostałaś.
    Te pędzle są super.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger