wtorek, 1 grudnia 2015

Wietrznie | bonprix

Hej!

          Co tam u Was? U mnie dobrze. Natłok nauki, lektur. Pogoda kiepska. Zimno, wietrznie. Poza tym szukam sukienki na studniówkę. Podczas poszukiwań zakupiłam jedną i ją sprzedaję.
          Przechodząc do tematu posta, będzie to kolejna stylizacja. Ostatnio przyszło do mnie sporo rzeczy. Nie martwcie się oprócz postów typowo ubraniowych, pojawią się o innej tematyce.
          Moja stylizacja jest prosta. Czarny płaszczyk, pudrowy sweter, czarne rurki i moja nowość botki z bonprix. Jestem nimi zauroczona. Są bardzo wygodne. Nie czuje się tej wysokości - 12 cm. Dodają charakteru każdej stylizacji. Solidnie wykonane. Bardzo ładnie prezentują się na nogach. Serdecznie je Wam polecam. Sweter także z bonprix - cudowny. Miły w dotyku. Pastelowe kolory, które uwielbiam. Jest mi w nim ciepło. Idealny dla zmarzluchów.
         Stylizacja jest idealna na co dzień. Standardowe połączenie kolorów. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

 sweter, botki bonprix.pl | plaszcz h&m | spodnie soldo | naszyjnik bornprettystore.com |


Do następnego wpisu :)

7 komentarzy:

  1. Te buty sa super <3
    Ale czy sa wygodne ???/ wyglądaja nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne botki;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ten rozowy sweterek masz bardzo ładny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Mam ten sam naszyjnik <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też szukam sukienki, ale na półmetek

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie dziś wiało bardzo mocno, a do tego słońce :)
    klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger