sobota, 26 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

WESOŁYCH ŚWIĄT!

          Tak, wiem... mamy dziś już 2 dzień Świąt Bożego Narodzenia a ja dopiero teraz składam życzenia, gdzie już niektórzy uczynili to 24 grudnia rano :D Z reguły składam życzenia po kolacji wigilijnej, a na blogu chciałam to zrobić wczoraj. Niestety komputer się 'mulił'. Wgrywałam filmik na youtube.com i ciężko było robić cokolwiek innego na komputerze. Dlatego jestem dzisiaj.
         Święta już prawie się kończą. Dla mnie w tym roku bardzo szybko minął czas przed Świętami jak i same Święta. Ogólnie w tym roku szkolnym czas nieubłaganie szybko mija, a już za miesiąc studniówka i niedługo matura.
        Święta Bożego Narodzenia spędziłam w wąskim, rodzinnym gronie. Byłam na pasterce i śpiewałyśmy ze scholą program na pasterkę. Wczoraj był dzień wolny, a dziś przyjeżdżają goście.
Święta jak co roku. Jednak w tym ciężko mi poczuć ich klimat... Może to przez natłok nauki czy spraw. Ale i tak jest dobrze. Lubie czasami posiedzieć z rodziną i porozmawiać. Zjeść świąteczne potrawy. Powspominać dawne lata. Wręczać prezenty.
      W Święta staram się nie skupiać na prezentach. Lecz na przyjściu Boga. Wiem, że większość osób 'obchodzi' Święta, choć nie wierzy w Boga. Przecież każda okazja jest dobra by się spotkać i dostać prezenty. Niestety nigdy nie będę chciała tego zrozumieć. Nie chce nikogo krytykować, ale co do Świąt mam konkretną opinię - należy świętować przyjście Jezusa. spędzić czas z rodziną, gdyż każdy zabiegany człowiek ma wreszcie te kilka dni, które może całkowicie przeznaczyć dla swoich bliskich.
      Święta, święta i prawie po Świętach. A co może nas wprowadzić w świąteczny nastrój. Mam kilka takich rzeczy, które choć trochę pomagają mi poczuć atmosferę Świąt.
1. Wystrój
Nie jestem zwolennikiem ozdób świątecznych już w grudniu czy listopadzie. U mnie choinkę z reguły ubiera się rano 24 grudnia. W każdym pokoju stoi jakiś świecznik. U mnie w pokoju są światełka wokół lustra i kurtyna świetlna na firanie. Lubię takie akcenty. Sprawiają, że w domu jest przytulnie. Także wystrój szkoły daję fajną aurę. Na początku grudnia irytują mnie ozdóbki, lecz już kilka dni przed Wigilią klasową jestem bardzo na tak. U mnie w szkole na głównym holu stoją 2 duże choinki. Jest dużo bombek światełek. Po prostu pięknie. Jeśli nie macie zbyt wielu ozdób, postarajcie się coś wykombinować.
2. Pierniczki
Z roku na rok jem coraz mniej potraw wigilijnych. Zwłaszcza w tym roku ograniczam się - trzeba dobrze wyglądać na studniówce. Dlatego z pomocą przychodzą mi pierniczki. Lubie je dekorować. Mama wykrawa z ciasta najróżniejsze kształty. Część pierników jemy, a część wisi na choince.  W tym roku mama upiekła pierniki z witrażem w środku i cudnie wyglądają na podświetlone choince.
3. Muzyka
Pastorałki i kolędy są nieodłączną częścią Świąt. Mam kilka swoich ulubionych kolęd, pieśni, które cały czas słucham: (kliknij w tytuł, aby posłuchać) i śpiewam.


Te elementy pozwalają lepiej odczuć świąteczny klimat. Mam nadzieję, że Wy dobrze spędzacie święta. Wykorzystajcie ten czas jak najlepiej. Przeznaczcie go dla najbliższych.


A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć. Światełka nadają świetnego klimatu. Stylizacje proste, idealne na zimę. A kawa z Żabki - pyszna ! - polecam :) 
 szalik KLIK |  futerko shein | torebka primark | spodnie h&m | buty ccc (lasocki) |
szalik KLIK  | torba KLIK
Do następnego wpisu:)

14 komentarzy:

  1. Masz to samo zdanie co ja- to w koncu swieto, na ktore jednak glupio nie zaprosuc solenizanta.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te szalik jest swietny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny i bardzo magiczny post i fotki... pieknie!
    ja i tak nie odczulam swiat w tym roku zupelnie

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane :)
    ******************************************
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    MOGŁABYM LICZYĆ NA JEDEN KLIK? *KLIK*
    BYŁABYM BARDZO WDZIĘCZNA ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Twoja torebka bardzo mi się spodobała ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia świetne!
    Ja w tym roku w ogóle nie czuję świąt i tak jakoś dołująco się zrobiło... Też jem coraz mniej, ale do studniówki już nie schudnę, mój tłuszczyk za bardzo mnie lubi ;)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjecia! Pazurki masz genialne <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdj :) Cuuudne paznokcie <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne paznokcie i śliczne zdjęcia!
    poklikane :D

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w rodzinie się tak utarło, że Święta to dla nas TYLKO okazja do spotkania się, pojedzenia, prezentów. Mimo, że podobno moja rodzina jest "wierząca" to widzisz jak obchodzą swięta.
    Świetnie wyglądasz. :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger