sobota, 5 grudnia 2015

Różne nowości | dresslink

Hej!

               Witam Was w sobotnie (rano)?  Miałam napisać wpis wczoraj, nawet siedziałam nad zdjęciami do 1 w nocy, ale uznałam, że pora się w końcu wyspać. Cały tydzień chodziłam późno spać. Mam na poniedziałek i wtorek 2 lektury, więc musiałam poświęcić im trochę czasu. Już jedną przeczytałam, teraz została mi tylko "Cudzoziemka". Tak rozszerzony polski się kłania.
               Poza szkołą u mnie dobrze. Wczoraj byli goście, bo mama miała imieniny i urodziny. Dostała piękny bukiet róż, który zobaczycie dziś na zdjęciach. Sądzę, że fajnie wkomponowuje się on w fotki.
              W dzisiejszym wpisie zobaczycie kolejną paczkę. Ostatnio trochę tego jest. Mam nadzieję, że sprawnie uporam się z tego typu postami i będę mogła opublikować posty od dawna dla Was przygotowane.


Moje zamówienie:
1. Portfel - KLIK
2. Biżuteria - KLIK
3. Eyeliner - KLIK
4. Bluza - KLIK
5. Bluzka - KLIK
Pierwsza rzecz to portfel o ładnym kolorze. Kolor nazywa się 'arbuzowa czerwień'. Przyszedł ładnie zapakowany w plastikowe pudełko. Portfel jest poręczny. Jest średniej wielkości. Nie mieści w nim się 100zł czy 200zł. Należy je zginać, aby się zmieściły. Sądzę, że jest najlepszy na drobne pieniądze lub banknoty do 50zł włącznie. Portfel ma różne przegródki. Są 2 przegródki na karty, 2 na banknoty, jedna zapinana na drobne oraz przegródka na telefon. Portfel ma taką smycz, że możemy go nosić na nadgarstku czy w ręce.
Wykonanie portfela oceniam na plus. Ładne kolory, w miarę niska cena. I ten uroczy motyw korony.
Jak najbardziej polecam :))
 Przyszła zapakowana w folię. Kolczyki osobno i naszyjnik osobno. Naszyjnik niestety przyszedł uszkodzony. Drugi łańcuszek nie jest zamocowany i jest za krótki. W niczym to nie przeszkadza - noszę sam naszyjnik z serduszkiem. Kolczyki są wiszące. Dołączono do nich zaczepki. Biżuteria ma ładne cyrkonie.
Niska cena, ładna biżuteria. Polecam :)
Eyeliner zakupiłam za 0.99$ Sądzę, że fajna niska cena. Przyszedł zapakowany w folie oraz strunowy woreczek. Maluje się nim stabilnie. Kreska jest bardzo czarna. Nie odstałam żadnego uczulenia po użyciu tego kosmetyku.
Niska cena, dobrze się nim maluje - również polecam
 
 Bluza - jest ze śliskiego materiału, ale nie przeszkadza mi to. W miarę cienka. ładny print z makaronikami - bardzo lubię makaroniki. Jak byłam w maju we Francji, to miałam okazję posmakować makaroniki - i  także polecam Wam je spróbować.  Rękawy bluzy są na mnie trochę za krótkie, ale to normalne w ubraniach z zagranicy.
Bluza - niska cena, śliczny nadruk
Podobną bluzkę widzieliście u mnie na blogu - tyle, że czarną. Tak mi się spodobała, że postanowiłam kupić ja w innym kolorze. Kolor bordowy kojarzy mi się z jesienią. Jest bardzo ładna. Koronki są urocze.
Bluza - lekka, elegancka - polecam :)
 A tak wygląda biżuteria na mnie :
Mam nadzieję, że wpis Wam się podobał. To na razie moje największe zamówienie z dresslink. Jestem z niego bardzo zadowolona :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zamówienie :)
    Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś też zamówiłam biżuterię z tej strony i przyszła uszkodzona :( Bardzo fajny portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polikane :) Powiem, ci że bardzo ładne rzeczy zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny klimat aż chce się obserwować :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta ostatnia bluzka! *o*
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :)

    Proszę o rewanż:

    goo.gl/6WK2vK
    goo.gl/HGMGmZ
    goo.gl/MFE7rD
    goo.gl/juH2Gi

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpis dość ciekawy jednak większość rzeczy raczej nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. portfelik i bluza z makaronikami są super! powodzenia w dalszej współpracy :)

    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki portfel :) ale w innym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  11. te 2 ostatnie bluzki mi sie podobaja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne rzeczy!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna paczka :) poklikalam!
    http://sandra-busz.blogspot.com/2015/12/dawnodawno-temu.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś ciekawe rzeczy, sama ostatnio patrzyłam na tą bluzę z makaronikami, rzeczywiście ma fajny nadruk. Bluzka z koronką bardzo oryginalna :D

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości! Ten portfel i bluza - cudo <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ten portfel, tylko w niebieskim kolorze. :D Ta bordowa bluzka jest prześliczna. :3

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne rzeczy

    Rzadko można spotkać blogerów którzy prowadzą blog o wszystkim na platformie tumblr.com. Na tej platformie można spotkać dużo blogów z inspiracjami. Ja postanowiłam że wszytkim udowodnie że ta platforma jest warta uwagi i że można pisać bloga lifestyle. Zapraszam do mnie :http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastycznie wyglądasz w tej bluzie :) poklikałam
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger