Stop rutynie! | romwe|

listopada 04, 2015

Hej!

          Tak, tak. Pewnie myślicie co ja tu robię - przecież wczoraj dodałam nowy psot. Ale mam chwilkę czasu i postanowiłam napisać post TEMATYCZNY. wow! Pomyślałam , że to będzie dobre urozmaicenie mojego bloga.

          Dziś chcę poruszyć temat rutyny w naszym życiu. Każdy z nas ma taki czas w swoim życiu, że każdy dzień wygląda tak samo np.: wstajemy, idziemy do szkoły, odrabiamy lekcje i idziemy spać.  Pewnie masz tego dosyć. Bo ja tak. Nie chce, by dni były monotonne i nudne. Dlatego warto urozmaicić swój dzień. I nie skupiać się tylko na obowiązkach a pozwolić sobie choć na krótka chwilę relaksu i oderwać od szarej rzeczywistości.
       Poza tematem w poście znajduje się kolejna część zdjęć, które ostatnio wykonałam. Mam na sobie 2 nowości w mojej szafie - piękny szary, krótki sweterek z małym wycięciem z tyłu oraz pudrowa krótka bluza. Obie rzeczy są świetne i serdecznie je Wam polecam. Świetnie wyglądają do spodni z wysokim stanem.

Proszę o kliki:
SWETER - KLIK             BLUZA - KLIK

A teraz przejdźmy do tematu wpisu:

MOJE RADY NA ZABICIE RUTYNY:

1. CHWILKA RELAKSU
Po przyjściu ze szkoły czy pracy, nie przechodź od razu do wypełniania obowiązków. Chwilkę, dosłownie chwilkę posiedź, odstresuj się, wypij herbatę lub zjedz przekąskę, posłuchaj muzyki, zdrzemnij się. Odpoczniesz i będziesz miała więcej energii do pracy.
 2. KAWA CZY HERBATA?
Wieczorem zasiądź przed telewizorem lub książką i wypij kawę lub herbatę. W chłodni wieczory warto się ogrzać. Uwielbiam wieczorem pić cappuccino i oglądać seriale - odpoczywam i mam czas dla siebie.
3. SPACER
Nawet najkrótszy spacer może wiele pomóc. Oderwiesz się od myśli o obowiązkach, a dotlenisz mózg. Wystarczy dalej zaparkować samochód, wysiąść przystanek lub 2 wcześniej niż zazwyczaj albo wróć ze szkoły, pracy na pieszo. To poprawi kondycję oraz sylwetkę.
 4. WYŻYJ SIĘ
Co? Wyżyj się? Tu mowa o ćwiczeniach. Trening potrafi rozładować złe emocje. Ćwiczenia wyzwalają endorfiny, które sprawiają, ze jesteśmy szczęśliwi. Zaledwie 15 minut ćwiczeń pomoże nam. Wystarczy trochę się poruszać a unikniemy bólu pleców. wystarczy włączyć Youtube lub porobić własne ćwiczenia podczas oglądania serialu a czas minie. A gdy mowa o  wyżyciu - świetne są ćwiczenia cardio - można wyskakać, wybiegać złość i stres.                                
Jeśli chcecie post o zdrowym stylu życia i ćwiczeniach to dajcie znać :)
Proszę o kliki - strony muszą się całe załadować :)
SWETER - KLIK             BLUZA - KLIK

Mam nadzieję, że moje rady pomogą Wam urozmaicić dzień i dodadzą Wam energii i sił do działania. Piszcie jakie posty chcielibyście zobaczyć :)

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Jesteś bardzo ładna,fotogeniczną dziewczyną z dobrym gustem :) Poklikałam!

    http://jestemnatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :))

    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter mega! *,* CIekawy by był post o zdrowym jedzeniu. ;)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Na szczescie w moim zyciu nie ma monotonni, ale bardzo fajne pomysly i aż mam ochote na kawe!
    Swietny outfit bardzo mi sie podoba :)
    gabiwegiel.blogspot.com <••zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowa bluza najbardziej mi się podoba :) Oczywiście poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary wygląda na rozkoszny w dotyku <3

    Pozdrawiam :)

    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. złote rady:* akurat dodalam podobny post :) a raczej- w podobnej tematyce :) sliczna jestes :*


    JAK PRZETRWAĆ JESIEN- http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie sie prezentujesz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię takich krótkich sweterków, ale na Tobie wyglądają świetnie :) Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten szary sweterek jest genialny :P
    Zapraszam :D
    Gabrielle-Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie wyglądasz! <3
    Skorzystam z rad <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No no coraz lepsze posty . Lubię jak jest ciekawie napisane a nie tylko "suche" fotki wrzucone i koniec. Fajnie piszesz , czytając to człowiek wciąga się i ...... koniec Dlaczego tak krótko ?
    Interesujący styl pisania, który zaciekawia i wciąga nas dalej .... dalej i dalej
    Oby było więcej takich postów :-)

    Zdrowy tryb życia jest teraz na topie, ale fajnych i sprawdzonych rad nigdy dość !
    Także ja czekam na posty o zdrowym odżywianiu , ćwiczeniach ... itp

    Wyglądasz ślicznie w tych krótkich bluzach, sweterkach .... Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :-)

    Do następnego razu ... już nie mogę się doczekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie fantastyczne zdjęcia! Sweterek - cudo! Bardzo mi się podoba Twój blog! Dodaję do obserwowanych i zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny jest ten pudrowy sweterek! :) ja zdecydowanie wybieram trening żeby nie popaść w rutynę i każdemu polecam to z całego serca! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też na moim blogu kiedyś pojawił się post o takiej tematyce! :) A zdjęcia są super ;)
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga stylizacja *.*

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz pięknie w obydwu stylizacjach :) Ja uwielbiam relaksować się wieczorem przy cappuciono, na seriale ostatnio czasu brak:(
    seductiveye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/11/shein-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizację :)
    Zapraszam do mnie ;)

    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń