niedziela, 15 listopada 2015

Londyn | fotorelacja 2015

Hej!

             Jak tam weekend? U mnie bardzo dobrze. Choć jestem bardzo zmęczona i najchętniej teraz - o 19:17 położyłabym się spać. Ale nie - nie zrobię tego. Napiszę post na świeżo - z mojej sobotniej wyprawy do Londynu!
             To zaczynamy! Moja aktywna sobota zaczęła się już o 2:30. O tej porze wyjeżdżałyśmy na lotnisko do Gdańska. 
 A w samolocie lektura historii - przygotowania do matury!
 I już! Jesteśmy w Londynie. Po 3 godzinach :)
 Pierwszy punkt na liście to Primark przy Oxford Street.
 Następnie przechadzka po ulicy zakupowej i oglądanie wystaw i wystroi sklepów.
 Piękne wnętrze w New Look.
 A tu ukochane autobusy ;)
 I teraz czas na ciekawe i intrygujące witryny sklepowe
Moja ulubiona wystawa w River Island. Zakochałam się w tych pieskach <3
 Wizyta w 2 Primarku i udane zakupy.
 A teraz czas na obiad - mały wrap i serowe kuleczki w McDonaldzie.
 Pora na deser - Ginger latte i słodkości
Ozdoby świąteczne i wystawy pięknie wyglądają wieczorem
 Już jesteśmy na lotnisku w Londynie.
To koniec fotorelacji. Jeśli chodzi o moje wrażenia - to był świetny wyjazd. Odpoczęłam, zapomniałam o rzeczywistości. Kupiłam fajne rzeczy. Popodziwiałam ładne wystawy,  wypiłam pyszną kawę. Taki jednodniowy wypad to super sprawa. Każdemu polecam :)

A Wy byliście na takich jednodniowych wypadach?

13 komentarzy:

  1. Ale fajny wypad, na takim jednodniowym jeszcze nie byłam, ale będę w styczniu. Spędzę cały dzień w Berlinie na Fashion Week :D
    Pokaż co tam kupiłaś w Primarku, bo jestem ciekawa czy asortyment będzie się różnił od tego w Holandii ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku zazdroszczę takiego wyjazdu! Widać tam już tą świąteczną magie *-*
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  3. nieźle wygląda Londyn w świątecznej już oprawie. ;) ja za jednodniówkami nie przepadam, zdecydowanie za krótki jest dla mnie taki wyjazd. ;) a w Primarku byłam ostatnio w Hiszpanii i też trochę zakupów porobiłam. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już tak świątecznie - bardzo ładnie tam :: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam pięknie :)

    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/romwe-moje-nowe-zamowienie.html
    Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyno jak ja ci zazdroszcze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham podróżować! W Londynie już byłam i bardzo mi się podobało ;)
    Zrobisz haul co kupiłaś?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejuu *.* Tak bardzo ci zazdroszczę. Kocham Londyn, ale niestety jeszcze nie miałam okazji go zwiedzić.
    Przyszłe wakacje spędzę w Wielkiej Brytanii, więc na pewno nie przegapię Londynu,. Świetne zdjęcia.
    http://definicja-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko, aż mnie zatkało hahaha :D
    Cudowne zdjęcia ♥

    Jeśli skomentujesz nasz ostatni post, twój blog zostanie polecony w następnej notce :)

    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że w Londynie już święta pełną parą :D Aż mi się tęskno za nim zrobiło :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tam slicznie! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia - lubie takie z podrózy :) Gdybys kiedyś była w Krakowie,daj znać! może razem zorganizujemy jakąś sesję :)

    http://mumakeupweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger