wtorek, 3 listopada 2015

Jesienny spacer | SheIn

Cześć!

      Witam Was w trakcie tygodnia. Znalazłam chwilkę czasu, aby coś naskrobać. W szkole jak to w szkole - sporo nauki. Ale daję radę. Pogoda u mnie całkiem ok, dlatego w sobotę zrobiłam wiele zdjęć na bloga i dziś przychodzę z kolejną częścią.
     Zdjęcia drugiej stylizacji wykonałam na 'deptaku'. Jest pięknie usłany kolorowymi liśćmi. W tle ładna brzoza i piękne słoneczko. Było mi ciepło, gdy pozowałam. Natomiast pierwszą stylizację zrobiłam na tle parku. W sukience było mi trochę chłodno, ale jak ja to mówię 'dla zdjęć warto się poświęcić'. 

    Pierwsza stylizacja - czerwona sukienka - koronkowa góra, rękaw 3/4 i rozkloszowany dół. Na plecach efektowne wycięcie. Idealna na imprezy. Do niej założyłam klasyczne czarne szpilki.
  Druga propozycja - chabrowa koszula z dłuższym tyłem - elegancka, ładny wyrazisty kolor. Dobry materiał i dobrze uszyta - rozmiar się zgadza. Czuję się w niej bardzo dobrze. Koszula idealnie współgra z białymi spodniami, czarnymi botkami. Do koszuli również świetnie pasuje szary kardigan w kształcie nietoperza. Miły w dotyku, lekki - bardzo go lubię!
Nie przedłużam - zapraszam do oglądania zdjęć i proszę o klikanie w linki :)
sukienka - KLIK | buty - noname | bransoletka apart
 KOSZULA - KLIK                                   SWETER - KLIK
 koszula - KLIK | sweter - KLIK | spodnie noname | buty primark | naszyjnik bornprettystore.com

Proszę o kliki w te linki:

16 komentarzy:

  1. u mnie w szkole teraz masakra... natłok sprawdzianów :/
    wyglądasz świetnie! ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz, czerwona sukienka najbardziej mi się podoba :) Poklikałam w linki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, wszystko bardzo ładne :)
    Zamiast linku do swetra dodałaś link do sukienki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszytko cudne! *,* Sczególnie sweterek! ;D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka :D Uwielbiam czerwień.
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylizacje :))
    Piękna sukienka, uwielbiam koronkę :))
    Poklikane :))
    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, super stylizację, świetny ten sweterek <3 Obs za obs? Ja już, liczę na szczerość :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kolory- czerwień i chabrowy to Twoje kolory . Pieknie Ci w nich do Twojej urody ;-) Sukienka jest super, sweterek na Tobie lezy duzo lepiej jak u nich na stronie - na ich modelce, koszulka fajna i na luzie . Super pasuje do białych spodni i tych zamszowych botków.
    Z niecierpliwością czekam na kolejne fotki :-)
    p.s.
    A kiedy fotki z podróży ????

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna ta sukienka :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam jesienne spacery <3
    Piękny masz sweterek! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwona sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow cudna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka podbiła moje serce *.*

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. obie stylizacje Ci pasuja:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne buty :)
    Zapraszam do mnie ;)

    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger