środa, 25 listopada 2015

Haul | Primark

Hej!

           Nie będę dzisiaj za długo się rozpisywać, ponieważ w tym tygodniu pisze próbne matury. Już jestem po polskim - podstawie i rozszerzeniu oraz po matmie :D
         Wpadłam tylko na chwilkę z nowym postem. Będzie to haul zakupowy. Pierwszy na moim blogu. Zobaczycie rzeczy, które kupiłam podczas mojego 1-dniowego pobytu w Londynie. wszystkie rzeczy są z Primarka oprócz jednej. Mam nadzieję, że taki post przypadnie Wam do gustu.

 1. KAPELUSZ
cena: 8 funtów
Bardzo mi się podoba. Połączenie niezawodnej czerni i modnego w sezonie jesiennym bordo. dobrze leży na głowie, jest to one size. Świetnie pasuje do płaszczy.

 2. PONCHO
cena: 16 funtów
Zauroczyło mnie swoim kolorem. Nigdy nie sądziłam, że będę nosić poncho a tu taka niespodzianka. Fajnie komponuje się z kapeluszem. Ma kaptur.

3. PŁASZCZ
cena: 23 funty
Od jakiegoś czasu bardzo chciałam mieć w swojej szafie szary płaszcz na jeden guzik. Mimo że jestem zmarzluchem, który musi być zawsze szczelnie zapięty, chciałam czegoś innego. I wreszcie go mam! Świetny fason i materiał. Pan w sklepie kiepsko go złożył i leżał tak w torbie przez cały dzień i nie jest pognieciony. Polecam ten płaszczyk.
4. CASE
cena: 9 funtów
Nie jest z Primarka, ale jest piękny. Od jakiegoś miesiąca/dwóch widziałam na Instagramie takie etui na telefon. Bardzo mi się podobały. Lubię takie gadżety. I mam dużo obudów na telefon. I mam kolejną świetną do kolekcji.
5.T-SHIRTY
cena za szt: 2,80 funta
Najzwyklejsze w świecie bluzki na krótki rękaw. To podstawowy element garderoby. Są z dobrego materiału, który dopasowuje się do sylwetki. Polecam brać 1 lub 2 rozmiary większy niż się nosi.
6. BLUZKA
cena: 3,50 funta
Kolejny zwyklaczek. takich brakuje w mojej szafie. Dobry materiał, przystępna cena. I jest na prawdę spory wybór kolorów.
7. PIŻAMY
cena za szt: 11 funtów
Uwielbiam piżamy z Primarka. Za każdym razem kupuję jakąś piżamkę. Mają fajny materiał i ciekawe wzory. Najbardziej lubię te z postaciami z bajek. Tym razem kupiłam z Myszka Miki i z Olafem z Krainy Lodu. Czyż nie są urocze?
8. BLUZY
cena za szt: 5 funtów
Bluzy w bardzo niskiej cenie. Powtarzam się, ale także dobra jakość. wiele kolorów od wyboru. Ja wybrałam bordo i szarość. Rękawy są na mnie za krótki, jednakże tak mam z większością ubrań, wiec to nie jest problem :D
Jak widzicie moje zakupy nie są zbyt duże, jednak wolałam kupić kilka konkretnych rzeczy. Jestem z nich w pełni zadowolona i serdecznie je Wam polecam. Jeśli macie możliwość zakupów w Primarku, skorzystajcie z niej.

  A teraz 2 część wpisu - przygotowałam dla Was kolaż z ubraniami z sklepu internetowego dressgal.com(KLIK)
Chcę Wam pokazać, że nawet jeśli nie macie wokół siebie dobrze zaopatrzonych sklepów - jeśli chodzi o najnowsze trendy, to możecie je zamówić.

KLIK        KLIK      KLIK      KLIK


Do następnego wpisu :) 

18 komentarzy:

  1. ten kapelusz jest super :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości :D Case najlepszy! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusz i poncho szczególnie przykuwy moją uwagę! <3 Poklikane :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Etui mnie urzekło - cudowne ! :)
    Linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś cudowne zakupy w primarku! Byłam tam tylko raz w zyciu, a tez wyszłam z pełna ręką zakupów. Chciałabym się tam jeszcze raz wybrać. Są tam dość tanie rzeczy, ale strasznie super *.* . Mi najbardziej spodobał się kapelusz . Poklikałam ;)
    U mnie post z pomysłami na świąteczny prezent! Zapraszam :*
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten sklep, gdy byłam w nim pierwszy raz to nie mogłam wyjść z jedną rzeczą ( to jest niewykonalne )
    wybrałaś naprawdę świetne rzeczy, ale piżamy na maxa mnie zauroczyły *-*
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  7. genilane te piżmaki, chętnie sama bym taką kupiła

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny ten case i poncho
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Przecudne rzeczy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio dostałam taką piżamkę tylko z ciasteczkowym potworem ♥
    Widzę,że zakupy jak najbardziej udane :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super haul <3
    agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. poncho najlepsze

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger