niedziela, 25 października 2015

Jesiennie | dresslink

Hej!

         U mnie dziś za oknem ponuro, szaro, deszczowo. Jedynie żółte, czerwone liście nadają kolorytu smutnej aurze.
         Przychodzę do Was z kolejnym postem, kolejnym modowym w dodatku. Bardzo lubię komponować stylizacje. Sprawia mi to przyjemność. Nie lubię monotonnych zestawień. Lubię kolory. Kiedyś uwielbiałam nosić czarne rzeczy - to było na przełomie podstawówki i gimnazjum. Na szczęście przeszła mi "mania" na czerń. I teraz mam mnóstwo kolorowych ubrań w szafie, a czarnych staram się wystrzegać. Uwielbiam ubierać takie barwne dodatki, które ożywiają ponure dni.
         Przechodząc do tematu posta, zaprezentuję Wam 3 stylizacje - moim zdaniem idealne na jesień.
Uwielbiam jesienią nosić eleganckie płaszczyki i botki na obcasie. Czuję się kobieco i z klasą. Botki na masywnym obcasie są wygodne, więc śmiało mogę je ubierać nawet, gdy mam dużo lekcji.
Dokładnie przed chwilka robiłam zdjęcia do tego wpisu i niestety padał deszcz. Ale mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu. trochę zmarzłam i zmokłam, ale było warto się "pomęczyć". Jak ja to mówię - dla zdjęć warto się poświęcić :D
Zapraszam na post :)

W dzisiejszych stylizacjach zobaczycie moje najnowsze zamówienie z dresslink.com
Rzeczy są dobrej jakości a za małą cenę!
 KLIK            KLIK        KLIK

Pierwszy outfit - elegancki, czarny płaszczyk. Czarna rozkloszowana spódnica z grubszego materiału, czarne rajstopy, butki z ćwiekami. Do tego białą bluzka z "czarnymi konturami". Miłą w dotyku, nie za cieńka nie za gruba - w sam raz. Dla ożywienia założyłam czerwony komin w czarne groszki.
BLUZKA - KLIK


Dodatki: ulubiona bransoletka i delikatny pierścionek.




bluzka - KLIK | spódnica, płaszcz h&m | buty CCC | komin textil market | leginsy no name | bransoletka lilou | pierścionek skarabeusz |


Druga propozycja - również przeważa czerń. Czarny płaszcz, leginsy, krótkie spodenki. Do tego różowa bluzka na krótki rękaw. Ma delikatny materiał i uroczy kolor. Na szyi biały komin dla rozjaśnienia stylizacji.

BLUZKA -  KLIK


bluzka -  KLIK | szorty, płaszcz h&m | leginsy no name | komin new yorker | bransoletka lilou | pierścionek skarabuesz | botki CCC |



Trzecia stylizacja - czarne szorty, botki, wrzosowy sweterek. Jest ciepły, miły w dotyku. 



SWETER - KLIK


 
sweter KLIK | szorty h&m | buty CCC | bransoletka lilou | 

Do następnego wpisu!
Zapraszam na:
 instagram: natalovvka
snapchat: natalowka

29 komentarzy:

  1. Kochana poklikałam wszystko, co się dało :) Bardzo ładne stylizacja, świetne ubrania :)

    Mogłabyś poklikać również u mnie w linki ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne ubrania. Slicznie wyglądasz w nich <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście poklikałam w linki !
    Biała bluzka US$ 3.64
    Wrzosowy sweterek US$ 4.55
    Różowa bluzka US$ 2.51 :)
    Mam nadzieję ,że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała i pudrowa bluzka są prześliczne :)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjecia super! ;D Sweter boski! *,* Na tobie leży genialnie, aż chyba zamówię. :P

    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze śliczne zdjęcia masz! A te oddają charakter jesieni :D

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sesja i zdjecia! Super szaliczek. Jesienne liscie maja takie piekne kolory :)

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim ostatnim wpisie dodałam ten sweterek z pierwszej stylizacji :) Poklikane :) Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne stylizacje i zdjęcia.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze, to zakochałam się w wyglądzie Twojego bloga! Jest fantastyczny. Stylizacje również świetne, jak i same zdjęcia piękne. Wszystko mi się tutaj u Ciebie podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bosko. *-* A ta bransoletka - cudo. Świetne jesienne zestawienie. ;) Post według mnie na celujący z plusem. Czekam na kolejny. ;))
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje, nie wiem, która bardziej mi się podoba.

    ps. klik.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia stylizacja jak dla mnie rewelacja, ten sweterek jest cudy :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna złota polska jesień :-) i piekna dziewczyna w fajnych ciuchach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz genialnie! przepiękny sweterek, oczywiście poklikałam :)
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia.
    Najbardziej do gustu przypadł mi fioletowy sweterek :)

    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio składając zamówienie na Dresslink miałam zamówić sobie tą biała bluzeczkę! :D
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten płaszczyk jest świetny, gdyby nie fakt, że lubię mieć bardzo ciepło, to pewnie bym pomyślała nad zakupem, ale jednak na razie chołduję gustownym, grubym kurtkom. Poklikane.

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też kiedyś chodziłam non stop w ciemnych rzeczach, dopóki koleżanki nie zwróciły mi na to uwagi :) świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wygladasz !;) fajna stylizacja
    http://krze20.blogspot.com/
    +Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle cudowne zdjęcia!
    Wszystkie rzeczy są boskie ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger