sobota, 31 października 2015

Jesienne nowości | bonprix.pl

Hej!

      Co tam u Was? Jak Wam mija weekend? U mnie całkiem dobrze. Pogoda ładna, ciepło. Złote liście pięknie wyglądają na chodnikach. Miło tak chodzić po liściowym dywanie. Jesień mimo swojej wspaniałej urody skłania mnie do refleksji. Siedząc wieczorami przy książce, myślę i myślę.
      A poza tym, pewnie niektórzy z Was idą dzisiaj świętować Halloween. Ja nie obchodzę tego święta. Za to szykuję NOWY POST. Jeśli dziś bawicie się z okazji Halloween to życzę udanej zabawy.
      Jeśli chodzi o moje plany na ten weekend to jutro wybieram się na cmentarz bo jest Uroczystość wszystkich świętych.
     Przechodząc do tematu wpisu, pokażę Wam 2 jesienne stylizacje. Ich główne elementy stanowią ubrania z bonprix.pl

Pierwsza stylizacja - mam na sobie czarny płaszczyk, który wygląda elegancko razem z melanżową sukienką. Sukienka ma ładny kolor, materiał jest gruby. Jest ciepła i na pewno w niej nie zmarzniemy. Odpowiednia długość i ciekawe wykończenie na dole sukienki. Rękawy 3/4. Do sukienki założyłam czarną, skórzaną kamizelkę, która nadaje rockowego charakteru. Kolejny mocny akcent to botki z ćwiekami. Na szyi mam biało czarny komin, który dopełnia stylizację. Na ręce widzimy rzemykową bransoletkę z sercami. Cały look jest idealny na co dzień. Zarazem elegancki i zwyczajny. Sukienka wygoda i podkreślona przez rockowe dodatki.

sukienki bonprix 


sukienki bonprix | płaszcz h&m | kamizelka, komin C&A | buty CCC | bransoletka apart

 Druga propozycja - ciepły, miły w dotyku, miękki sweter - jasny,pastelowy kolor, długie rękawy. Idealny na chłonie dni. Do niego założyłam białe spodnie i czarne botki. Na szyi naszyjnik z bornprettystore.com prawie cała stylizacja zachowana w jasnych barwach. Lubię ubierać się w pastelowe kolory. Czuję się lekko i dziewczęco.

swetry bonprix


swetry bonprix | spodnie - no name | buty CCC | naszyjnik bornprettystore.com
Mam nadzieję, że stylizacje podobają się Wam. Życzę udanego weekendu i do następnego wpisu!

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stylizacje, sama teraz wybieram podobne rzeczy :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stylizacje i zdjęcia:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie obchodzę Halloween, ale nie mam też nic do tego święta! ;) Zakochałam się w sweterku z drugiej stylizacji! Jest prześliczny!
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie obchodzę tego święta, ale nic do niego nie mam. Piękny sweterek!
    Poklikałam.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Ja na Halloween wycinam tylko dynie
    Czekam na kolejny post xx
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje! Boski ten drugi sweterek :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka i pudrowy sweterek są prześliczne :)
    Cudne zdjęcia !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie podoba mi sie stylizacja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweterek :)
    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne outfity kochana:* Ostatni sweterek jest cudowny <3
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfity! *,*
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dziewczyna, cudowna złota polska jesień i ta sukienka w rockowym stylu....... a sweterek różowy po prostu boski ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo też nie świętuję Halloween :). Ta szara sukienka z pierwszej stylizacji jest świetna :)).

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz w każdej odsłonie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne stylizacje ;) obie mi się podobają

    http://diylaboca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama też nie obchodzę halloween, ale miałam go w pracy, więc przebrałam się
    za to miałam dodatkowe godziny więc taki układ jak najbardziej mi pasował :)
    świetnie wyglądasz, cudownie jesienne stylizacje ! :) słodko !
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger