środa, 14 października 2015

Autumn & Winter | Wishlist SheIn

Hej!

        Witam Was serdecznie w środowy poranek. Mam dziś wolne, ponieważ jest Dzień Edukacji Narodowej. Postanowiłam wykorzystać ten dzień i zrobić wszystko co konieczne. Oczywiście ten wolny czas w środku tygodnia chcę poświęcić na napisanie postu. Nie będzie on długi, jednak chcę żebyście widzieli, ze pamiętam o blogu i staram się.
        A co u mnie słychać? Nauka. Matura. Nauka. I tak w kółko. Ale nie martwcie się, mam też czas na przyjemności. A co u Was?  
        Dziś mam dla Was krótki wpis. Jesienno-zimową wishlistę. Pokażę w niej moje must-have.
Niespecjalnie lubię jesienne i zimowe temperatury. Jednak w każdej porze roku dostrzegam plusy. Głównie plusy, zapominam o minusach. Uwielbiam jesienią kolorowe liście, które błyszczą pięknie w Słońcu. A zimę lubię za biały puch, który pięknie wygląda na zdjęciach. I za słońce, które zdradliwie świeci, gdy na termometrze jest kilkanaście stopni na minusie. 

        Przejdźmy do wishlisty. Bardzo lubię ubrania z SheIn. Są dobrej jakości. Wybrałam do wishlisty, te które najbardziej mi się podobają. aktualnie na SheIn.com jest dużo promocji, więc zachęcam do skorzystania z nich.
 

Proszę poklikaj w linki - będę wdzięczna.
Konkurs -> Poklikaj w linku, podasz mi 3 ceny w komentarzu, wybiorę kilka blogów i je polecę. :)

Uwielbiam płaszcze - czuję się w nich elegancko i z klasą. Dwustronny szal w kratkę jest duży i można go nosić na wiele sposobów. Lubię duże, klasyczne torby. Spodnie - preferuję te z wysokim stanem. A buty - lubię wszelkiego rodzaju botki.
 PŁASZCZ - KLIK |  BUTY - KLIK |  SPODNIE - KLIK |  SZAL - KLIK |  TORBA - KLIK

Kocham parki - są ciepłe i to milusie futerko w środku. A ta ma piękny kolor. Jeansy - wygodne i z wysokim stanem. Buty idealne na zimę.
PARKA - KLIK  |   JEANSY - KLIK |   BUTY - KLIK

17 komentarzy:

  1. Świetne te rzeczy. Oczywiście poklikałam, Poklikasz u mnie?
    http://glessfashion.blogspot.com/2015/10/lucluc_1.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam parki <3 ,fajne propozycje :-) Buziaki Kochana, Poklikane

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/10/autumn-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jest piękny :) Ciekawe jak wygląda w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane:) Płaszcz 34.84$ , Jeansy 19.57$ , Torba 32.27$ :)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne ciuchy wybrałaś.

    Pierwsze bootki - 40.17
    parka -45.50
    niebieskie jeansy - 19.57

    poklikasz u mnie?

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy ! <3
    Poklikałam :) - US$32.27- torba , US$40.17- buty , US$34.84 - płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: Great proposals .. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne rzeczy, te pierwsze buciki skradły moje serce ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. parka w ciekawym kolorze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ciuszki, poklikałam
    klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zegrałaś ze sobą obie stylizacje! Poklikałam ;)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne stylizacje! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane słoneczko :*
    Powodzenia w nauce do matury :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane! Życzę powidzenia we współpracy!

    PŁASZCZ - 34.84 |  BUTY - 40.17 |  SPODNIE - 16.90 |  SZAL - 17.41 |  TORBA - 32.27

    PARKA - 45.50 |   JEANSY -19.57 |   BUTY - 38.80

    Trzymaj się cieplusio!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja jest świetna ☺️ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie stylizacje bardzo w moim stylu - nosiłabym :)
    Poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger