środa, 2 września 2015

Troki | fotorealcja 2015

Hej!

     Mam dobre wieści! Doczekaliście się.... FOTORELACJI!
     A tak poza tym - jak tam rozpoczęcie roku szkolnego i pierwszy dzień nauki? U mnie dobrze. Już muszę zacząć przygotowania do matury. Przede mną rok ciężkiej, intensywnej pracy. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. A Wy w których klasach jesteście?
     Przejdźmy do tematu postu. Pierwszy fotoreportaż będzie z pierwszej wakacyjnej wyprawy. Zaraz dowiecie się dokąd. Poza tym, postanowiłam, że zrobię posty chronologicznie oraz fotoreportaże podzielę na kilka części i będą przeplatane innymi postami. Będzie mało tekstu, to zdjęcia mają opowiadać zamiast słów :)

Dziś poznacie piękne miasto... na Litwie.
A jakie? - TROKI. Ktoś z Was tam był?

      Zacznijmy od początku. Wyjechałam nad ranem i mogłam obserwować piękny wschód Słońca oraz mgłę. Moim marzeniem jest wykonanie sesji we mgle - może kiedyś się spełni?
W Trokach zaskoczył nas deszcz. Wykorzystaliśmy okazję i poszliśmy na kibiny - pierożki z mięsem i tłuszczem. Do nich podaje się rosół. Mmm pycha! Koniecznie musicie spróbować!
Troki to malownicze miasto na Litwie. Miło tam pospacerować, popatrzeć na stare domki.
Jak widzicie w Trokach nie miałam ładnej pogody. Spacer po tym urokliwym mieście trwał krótko. Liczę, że kiedyś pojadę tam na dłużej i będę mogła zgłębić zakątki tego miejsca.

  • A czy ktoś z Was był w Trokach?
  • Jak Wasze wrażenia? 
  • Podobają Wam się zdjęcia?

19 komentarzy:

  1. Te pierożki są przeeeee przyszne! :-) Mój partner przywiózł je gdy wracał z trasy koncertowej :-D ! , zawsze przywozi jakieś regionalne specjały :-) !! ech....Cudna fotorelacja, buziaki Kochanie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie tam, nie byłam, ale piękne miejsce :P

    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/2015/09/powrot-do-rzeczywistosci.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt pogodę miałaś kiepską na spacery i zwiedzanie ....
    Ale dlaczego tak mało fotek ???? chcemy więcej !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. te pierozki mniam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, świnka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie piszesz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mało tych linków - zareklamuj coś jeszcze.

      Usuń
  8. Ale ślicznie! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Trokach w zeszłym roku. Muszę przyznać, że ta miejscowość spodobała mnie się bardziej niż Wilno ;)

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne. A takich pierożków to sama z chęcią bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rajciu , zdjęcia znakomite , naprawdę wszystkie takie profesjonalne ,, ta jakosc klimat...nigdy nie bylam za granicą , dziękuje więc z całego serca ,że tak świetnymi fotkami przybliżyłas mi Litwe. Jestem pełną podziwu , cudo

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia - fajna fotorelacja, widać, że wyjazd się udał :)
    a pierożki? MNIAM!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, taka sesja to marzenie
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne zdjęcia!:*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger