poniedziałek, 7 września 2015

Andzia There - post promujący

Hej wszystkim !

Tutaj Angelika z bloga www.andziathere.pl . Razem z Natalią postanowiłyśmy trafić do szerszego grona odbiorców dzięki wymienieniu się postami promującymi na swoich blogach. Wiem jak to jest, czasem należymy do grupy blogerskiej na facebooku, ale nie mamy czasu, bądź ochoty odwiedzać wszystkich blogów i takim oto sposobem nie poznajemy wielu ciekawych stron. Dlatego posty tego typu są fajnym sposobem byście mogli znaleźć blog, który was interesuje, a my blogerki byśmy mogły znaleźć kolejnych, stałych czytelników.
Tak jak wspomniałam na początku posta nazywam się Angelika, mam 19 lat i pochodzę z Olsztyna. Prowadzę bloga o różnorodnej tematyce, gdyż nie chciałam się ograniczać do jednej dziedziny bo byłabym niespełniona. Oddając się całkowicie postom modowym nie rozwijałabym pasji jaką jest dla mnie makijaż i uroda, a skupiając się tylko na sferze beauty nie poznawałabym swojego własnego stylu w modzie. Dlatego też na mojej stronie znajdziecie stylizacje, recenzje kosmetyków, porady urodowe, wzmianki o moim życiu. 
To wszystko dodatkowo ozdobią zdjęcia, gdyż staram się rozwijać także w tym kierunku by cieszyć oko osób odwiedzających mojego bloga. Kiedy kupiłam lustrzankę chodziło mi głownie o to by zdjęcia były dobre jakościowo, jednak z czasem fotografia powoli zaczęła mnie fascynować i doszło do tego, że rozważam pójście na studia fotograficzne.
Reasumując:
Jeżeli lubicie blogi, na których są poruszane tematy urodowe, modowe oraz o życiu, a zdjęcia są dobrej jakości to dobrze trafiliście.Nieskromnie powiem, że od początku mojego bloga zrobiłam ogromny (jak dla mnie) postęp w każdej z tych dziedzin, a to wszystko dzięki wam - czytelnikom. Dzięki temu, że moi obserwatorzy zostawiają po sobie ślad w postaci komentarza, w którym mówią co robię dobrze, a nad czym powinnam jeszcze popracować.


Tu mnie znajdziecie:

Dajcie znać w komentarzu czy zajrzycie na mojego bloga.
A może już mnie znacie i śledzicie moją stronę na bieżąco ? 

23 komentarze:

  1. fajny pomysł i napewno zajrzę do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na post :)
    Mogę prosić o kliknięcia? Staram się o współpracę :)
    Z góry dziękuję ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/09/wspopraca-z-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydajesz się być niesamowicie ciekawą osobą:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :)

    Zapraszam do nas :)
    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tego typu, posty promujące - dzięki nim z łatwością można wyhaczyć nowe blogi :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie z tego bloga tu wpadłam oba są naprawdę fajne !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawde fajnego tego bloga :D
    Trafilam na niego przez post promujacy na blogu o ktorym jest ta notka. ;)
    xoxo // http://lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na post, z chęcią zajrzę na Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. O już wchodze do Ciebie! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo zaraz zaglądnę :)

    Dziękuje za komentarz! Każdy kolejny komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego tygodnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow, so nice post dear! :-)
    http://www.placeforlady.com/
    Follow back, please :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie posty gościnne są super :). Oo Olsztyn - uwielbiam. Zagoszczę tam w lutym jak i tego roku^^
    www.aleksandraczaja.blogspot.com
    Zapraszam, mam nadzieję m że przeczytasz i skomentujesz:)).

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego bloga! Świetnie wyglądasz <3 Staram się wchodzić regularnie i zawsze jest coś nowego :)


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny taki post promujacy
    mozesz mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie! kocham takie blogi! :) Gdzie jest wielki mix :) u mnie tez taki znajdziesz :)

    u mnie: D I Y: CUDOWNA MASECZKA NA TWARZ (cera tłusta trądzikowa, mieszana i sucha)
    http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. sama tez chce zrobic post goscinny ale jeszcze nwm z kim
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie zajrzę na twojego bloga, a tak po za tym mieszkam blisko Olsztyna haha :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger