wtorek, 29 września 2015

Autumn | SheIn

Hej!

         Co tam u Was? U mnie dobrze. Pogoda nie najgorsza, choć jak dla mnie trochę za zimno. W szkole wszyscy siedzą w kurtkach i szalikach. Ale jakoś to przetrzymamy. Już coraz bliżej weekendu. Bo jak nie wiecie, w roku szkolnym przyjmuję strategię, byle do weekendu, świąt, wolnego. Trzeba mieć jakiś pozytywny cel, prawda?
        Przechodząc do tematu wpisu, znów post modowy. Ostatnio przyszło do mnie kilka paczek i chcę się Wam pochwalić nowymi zdobyczami, dlatego najbliższe posty będą ze stylizacjami.
        Dziś mam dla Was 2 stylizacje - królują w nich sweterki. Mam nadzieję, że tak jak ja lubicie ten element garderoby. Dla mnie jest on nieodłączną częścią zimy. W tym roku wyjątkowo szybko zaopatrzyłam się w sweterki. Piszcie w komentarzach co wy uwielbiacie nosić jesienią i zimą.

Proszę o klikanie w "KLIK" - strony muszą się całe załadować. Poklikajcie, podajcie 1 cenę w komentarzu - a ja wylosuję 5 blogów i je polecę :) 
  KLIK              KLIK

Pierwszy sweterek jest bardzo ciepły. Ma piękny bordowy kolor i takie ładne wzorki. Do niego założyłam białe spodnie i bordowe conversy. Sądzę, że połączenie bieli i bordo świetnie wygląda.
Dodatek pełni piękna kolia z bornprettystore.com
Połączenie takich kryształków i perełek jest cudne. Doda wdzięku każdej stylizacji.
NASZYJNIK - KLIK

sweter KLIK | spodnie no name | buty converse | naszyjnik bornprettystore.com

 SZARY SWETEREK - KLIK
 Druga stylizacja jest w zupełnie innym stylu. Jest dziewczęca. Kojarzy mi się z stylem college. Sweterek jest miły w dotyku, cienki - w sam raz na jesień. Ma piękny dekolt - bardzo podoba mi się jego wykończenie i ściągacze rękawów. Do sweterka założyłam czarną, rozkloszowaną spódnicę oraz slip-ony. Na szyi mam delikatny naszyjnik z bornprettystore.com Jest uroczy i doskonale dopełnia look.
NASZYJNIK - KLIK
sweterek KLIK | spódnica H&M | buty LC Waikiki | naszyjnik bornprettystore.com

Polecam blogi:
kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com
clauditta-blog.blogspot.dk

Zapraszam na:
instagram:  natalovvka
snapchat: natalowka

Wyświetlanie NAW10.jpg

15 komentarzy:

  1. $22,32
    $15,50
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bordowy sweterek - $22.32

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! Ceny:
    1 Sweter. 22.32 $
    2 Sweter. 15.50 $

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest ten czerwony sweterek *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja z bordowym sweterkiem jest przepiękna <3

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny ten szary sweterek, zauwazylam ze one teraz kroluja na stronach tego typu.
    Pozdrawiam

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bordowy sweterek najbardziej przypadł mi do gustu!
    Oczywiście poklikane :)
    Jak zwykle prześliczne zdjęcia i cudna stylizacja!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest extra, z reszta uwielbiam Shein :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny ten sweterek
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bordowy sweterek jest ładny ;)

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne stylizacje! zakochałam się w tym bordowym sweterku i tej kolii *.*
    poklikane :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne fotki! Fajny post!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na najnowszego posta!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne stylki ♥

    platinumskull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger