wtorek, 14 lipca 2015

Kosmetyczne nowinki | balsam do ust + wishlist shein.com

Like my page on FACEBOOK | Follow me on INSTAGRAM

Hej!
 Dziś na blogu zupełnie inny post. Nie będzie to sesja ani fotorelacja czy stylizacja. W tym poście znajdziecie recenzję kosmetyczną. Chciałabym Wam pokazać balsamy do ust, które wyglądem przypominają słynne jajeczko eos. W dzisiejszym wpisie także pokażę Wam moją wishlist z shein.com
ps Proszę o klikanie w "KLIK" w tych postach: KLIK i  tu KLIK. Z góry dziękuję!
Zapraszam na blogi:
yudemere.blogspot.com
 

julalifedreams.blogspot.com
everything-will-be-fineee.blogspot.com
polinska.blogspot.com
nataa-natkaa.blogspot.com

Zacznijmy od wishlisty. Shein.com to bardzo znany sklep internetowy. Do wyboru mamy wiele, różnych ubrań oraz dodatków. Wysyłka powyżej 30$ jest darmowa. Chcę Wam pokazać 2 stylizacje z wykorzystaniem ich ubrań - pierwsza to bluzka z Myszką Mickey i asymetrycznymi szortami w paski a druga to crop top z napisem Barbie, który jest ostatnio bardzo modny. Do koszulki dobrałam zwyczajne czarne, przewiewne szorty.

Proszę o klikanie w "KLIK"  - to dla mnie ważne. Z góry dziękuję :)


     KLIK      KLIK      KLIK       KLIK
Konkurs -> poklikaj we wszystkie ubrania i napisz w kom 3 ceny -> w następnym poście polecę 5 blogów :)

Pewnie żadna kobieta nie lubi kiedy jej usta są spierzchnięte, popękane, suche. Na ratunek przychodzą nam różnego rodzaju pomadki ochronne, balsamy. Na rynku jest ogromny wybór. Produkty najczęściej zachęcają nas swoim opakowaniem, kolorem, kuszącym hasłem. Jednakże nie wszystkie działają tak, jak obiecuje producent poprzez krótki opis na opakowaniu kosmetyku. Z pewnością nie możemy kupować różnego rodzaju kosmetyków jak na przykład pomadkę Baby Lips czy jajeczko eos tylko ze względu na ich "sławę". Nie wiem jak działają wcześniej wymienione produkty, ale chcę Wam pokazać moje 2 typy.
   Pierwszy produkt to balsom do ust z Biedronki. Kosztuje 5,99zł. Jest dużo zapachów do wyboru: czekolada, banan, jagoda, truskawka, jabłko, malina, pomarańcz. Pojemność opakowania to 7ml. Pudełeczko jest bardzo ładne, okrągłe. Wybrałam czekoladowy zapach - ładne pachnie, choć bo nałożeniu na usta na początku lekko mi przeszkadza. Dobrze nawilża i utrzymuje się przez dłuższy czas. Polecam ten balsam - ciekawe opakowanie, spory wybór smaków i niska cena.
Mój drugi faworyt to balsam do ust z Primarka. Kosztuje (chyba) 2 euro. Niestety nie wiem jaką ma pojemność. Opakowanie przypomina diamencik. Jest kilka smaków do wyboru: truskawka, mięta. Produkt dobrze nawilża i zapach jest piękny. Pudełeczko jest bardzo kobiece i urocze. Również polecam Wam ten balsam - tani, ładny wygląd, dobre nawilżenie i słodki zapach.
Photobucket Photobucket

35 komentarzy:

  1. $14,67- spódnico-spodenki w paski, które z resztą są świetne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten z primarka |:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy balsam z primarka mam te z biedronki i nie polecam :/
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tu pierwszy raz. Blog na prawdę mi się podoba! Skuszę się na balsam z Biedronki Śliczne zdjęcia :D Jakim aparatem robisz zdjęcia? Są mega! <3
    http://0hopeinmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten z biedronki i jest całkiem niezły ten z primarka cudnie wygląda.
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się ostatnio na zakup tego 1 balsamu ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. klinęłam ;)
    ceny: $12.50, $8.99, $14.67, $16.33
    teraz pewnie wszyscy tylko skopiują ;)
    www.adajejwypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam czekoladowy balsam do ust z biedronki, ale mi nie przypadł do gustu :/
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam go w primarku : ( muszę chyba bardziej sie rozglądać :*

    Kliknięte :)
    $12.50 , $8.99 , $14.67 , ostatnie spodenki nie pokazują ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te balsamy do ust! Oczywiście poklikałam ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne zdjęcia!
    Mam balsam z Biedronki i Eos, dla mnie ten z biedry to zwykła wazelina, żaluję że kupiłam.


    Kliknij w link na koncu tego posta, zostaw komentarz a polecę Twój blog w kolejnym wpisie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ubrania :)
    Bluzka z uszkami $12,50
    Bluzka z barbie $8,99
    spódnica w paski $14,67
    a cena spodenek mi się nie wyświetla :/

    Proszę o poklikanie w linki w ostatnim poście ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten z primarka wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w zdjęciach!!! :)
    Dziękuję za poklikanie na moim blogu, teraz wiem jakie to jest dla każdego z nas ważne. Również poklikałam. (Color Block Short Sleeve Mickey Head Print T-Shirt US$12.50, Grey Short Sleeve Letters Print Crop T-Shirt US$8.99,
    Black White Elastic Waist Striped Shorts US$14.67, Black Drawstring Waist Pockets Shorts US$16.33)

    Pozdrawiam,
    Pluta Klaudia z plutaklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia ♥
    zapraszam jeśli sie podoba to obs :* pozdrawiam :D

    natxxvxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam w linki :)
    1. 14.67
    2. 8.99
    3. 12.50

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? http://sialalala96.blogspot.com/2015/07/best-sellers-and-further-reduction-shein.html. Jest to dla mnie bardzo ważne. Jeśli poklikasz napisz w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę:) Z góry dziękuję za wielką pomoc

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze poklikane. :) Nie musisz mnie polecać w następnym poście, zależałoby mi na chociaż kilku kliknięciach w tym poście: http://oczyoutsidera.blogspot.se/dresslink_cndirect/

    $12.50 | $8.99 | $14.67 | przy spodenkach nie pokazało ceny.
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam żadnego z balsamów,ale jutro skocze do Primarku zobaczyć czy są :)
    Poklikałam i liczę na rewanż .

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam we wszystkie linki. A co do balsamu to bardzo możliwe,że kupie :))

    Zapraszam do mnie ;) http://marciaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam balsam z biedronki truskawkowy, u mnie nawilża słabo raczej ładnie pachnie :)

    Ceny: Bluzka z Myszką Mickey 12,5$, Bluzka Barbie 8,99$, szorty w paski 14,67$

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. te 2 bluzki mi sie podobaja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy poklikane:)
    1. T-shirt MICKEY 12.50 $
    2. T-shirt BARBIE 8.99$
    3. Shorty PASKI 14.67 $
    4. Shorty CZARNE 16.33 $

    Obserwuje i zapraszam do mnie :D

    Poklikasz? :)
    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://strzalaa.blogspot.com/2015/07/lucluc-bang-bang.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Prezentowany balsam do ust z Biedronki kupiła moja koleżanka i była z niego bardzo zadowolona, lecz ja jeszcze nie miałam okazji go wypróbować.

    1. Color Block Short Sleeve Mickey Head Print T-Shirt 12.50$
    2. Grey Short Sleeve Letters Print Crop T-Shirt 8.99$
    3. Black White Elastic Waist Striped Shorts 14.67$
    4. Black Drawstring Waist Pockets Shorts 16.33$

    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  25. Balsam muszę mieć :))

    Mogłabym Cie prosić o poklikanie w linki w nowym poście ? Odwdzięczę się czym chcesz wystarczy napisać - rownież moge ci poklikać w linki :)
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wygląda ten balsam do ust :) Chyba taki zakupie.
    Bluzka z Myszką Mickey - US$12.50
    Bluzka Barbie - US$8.99
    Szorty w paski - US$14.67
    Zapraszam do mnie :) www.jula-julczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście poklikałam,aby to udowodnic podam ceny:
    12,50
    8,99
    14,67
    a przy spodenkach nie ma ceny aktualnie :)

    Na moim blogu również potrzebuję klików,więc byłoby mi miło gdybyś poklikała i napisała ceny :)
    pozdrawiam,
    http://beiiser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. poklikane 12.50 8.99 14.67
    poklikasz u mnie ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  29. zaciekawiła mnie zawartość ślicznego różowego pudełeczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ubrania, poklikałam :)
    EOS <3
    Zapraszam do mnie :)

    Moj blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście poklikane.Ten balsam do ust z Primarka wygląda super ciekawie :D.
    Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy balsam do ust!:) Ładne ubrania pokazałaś, poklikane!

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger