Kamienice | sesja

lipca 17, 2015

Like my page on FACEBOOK | Follow me on INSTAGRAM
Hej!
 Witam Was w słoneczny (bynajmniej u mnie) dzień. Chcę Wam pokazać zdjęcia, które ostatnio wykonałam. Widzicie na nich miłą i uroczą Natalię, której kolejny raz wykonałam zdjęcia. Wybrałyśmy inne miejsce niż zazwyczaj - z reguły to były parki, ponieważ zdecydowałyśmy się na kamienice. Lubię sprawdzać nowe miejsca, daje mi to dreszczyk emocji oraz mogę jeszcze lepiej poznać moje miasto. Nie obyło się bez zainteresowanych mieszkańców domów, którzy z ciekawością lub mniej sympatycznym wyrazem twarzy patrzyli na nasze poczynania. Mimo wzorku nieznanych nam osób wykonałyśmy zdjęcia. Musiałam pamiętać o pilnowaniu roweru, ponieważ w lato na zdjęcia przyjeżdżam rowerem - jak wiecie bardzo lubię nim jeździć. Natalia miała ze sobą kilka stylizacji, które możecie  zobaczyć na fotografiach. Liczę, że w wakacje wykonam dużo zdjęć, abym mogła bogacić swoje portfolio. Sesję uważam za udaną, mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu.
 A teraz znów wishlista. Tym razem ze sklepu dressgal.com, który oferuje ubrania, dodatki w bardzo niskich cenach. Często są promocje, że można kupić produkt za 0.01$ - koniecznie sprawdźcie co teraz jest w okazyjnej cenie! Na kolażu zobaczycie na jakie cudeńka (moim skromnym zdaniem)  czekam :) Bluzka z rzęsami i ustami jest hitem, spodenki w kwiatki = sama słodycz, a koszulą w usta jestem zauroczona.
Proszę o klikanie w "KLIK", nazwę sklepu oraz baner z prawej strony. Strony muszą się całe załadować. To dla mnie ważne. Dziękuję.
KONKURS -> kliknij we wszystkie rzeczy, napisz mi w komentarzu 4 ceny. W następnym poście polecę 3 blogi! :)

KLIK                       KLIK                  KLIK

Zapraszam na blogi:
naataliam.blogspot.com
lublins.blogspot.com
wiw-blogg.blogspot.com
pastelpig.blogspot.nl

Chciałabym Wam także przedstawić sklep Happiness Boutique, który oferuje piękną biżuterię. wysyłka jest darmowa i jest także program nagród dla klientów :) Zapraszam na stronę sklepu: http://www.happinessboutique.com/en/

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Kliknełam w koszule, fajna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ;)
    Poklikalam 3.28 4.8 8.00
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki są urocze! Poklikałam!
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :)
    Poklikane ---> liveteen17.blogspot.com
    1.$3.28
    2.$8
    3.$4.8

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia, bardzo fajny ciekawy blog, spodobał mi się !

    obserwuję

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia świetne i modelka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane, bardzo fajne zdjęcia, widzę uśmiechnięta i od razu lepiej się je ogląda. Super ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam- mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    ceny-4.80$,8$,3.28$

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  9. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna dziewczyna :)

    https://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjecia i piękna modelka :)

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście ? Byłabym bardzo wdzięczna i odwdzięczę się tym samym :)
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie, ładnie!
    Jaki masz sprzęt?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ślicznee zdjecia ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne szpilki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze uwielbiałam twoje zdjęcia, genialne są. Masz talent!
    http://oleczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia! :) Poklikałam we wszystkie linki.
    - $4.80
    - $8.00
    - $3.28

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Klikniete wszystkie linki - mam nadzieję,że się odwdzięczysz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane :)
    Świetne stylizacje!
    Bardzo lubię oglądać zdjęcia robione w kamienicach lub na ich tle :)
    Udała wam się ta sesja!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, świetny pomysł z tymi kamienicami :D

    Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia!
    Masz linki w złej kolejności, bo pierwsza jest koszula, a nie T-shirt :)
    Koszula - $3.28
    Spodenki - $8
    T-shirt - $4.8

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Zgłosiłaś się na blogu FAMFY aby zostać ambasadorką, jeżeli nadal jesteś chętna to odezwij się do mnie na facebooku - https://www.facebook.com/patrycja.karpik.1 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nogi do nieeeba :)

    A co do tychpromocji za 0,01 to jest mega. Zakupiłam sobie bluzke :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sesja :-) Widać bardzo dobrą rękę fotografa i świetną modelkę na zdjęciach :-) Bardzo dobrze Wam poszło :-) Pozdrawiam :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne :). Dzięki za wyróżnienie :). Poklikałam:
    1. $3.28
    2. $8.00
    3. $4.80

    Zapraszam do mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń