wtorek, 14 kwietnia 2015

Ustka | plener

Witajcie!

Wybaczcie mi tak długą nieobecność. Niestety przez ogrom obowiązków, mam mało czasu na przyjemności. Dziś chciałabym Wam pokazać zdjęcia, które wykonałam w Ustce. Była piękna, słoneczna pogoda. Idealna na spacer i robienie zdjęć. Na plenerze była sympatyczna atmosfera. Mam nadzieję,że zdjęcia spodobają się Wam. Zapraszam do pisania komentarzy, obserwowania bloga. Już niedługo kolejne posty! Trzymajcie się ciepło :)
Pod zdjęciami zamieszczam cytaty, które może skłonią Was do refleksji.

Zapraszam do polubienia
-> Strona na Facebooku 

"Życie jest zbyt krótkie, aby tra­cić czas na roz­mo­wy o niczym." 


"Sek­ret szczęścia, a przy­naj­mniej spo­koju, leży w tym, żeby wyeli­mino­wać ro­man­tyczną miłość z życia, bo to ona spra­wia, że człowiek cier­pi. Tak żyje się spo­koj­niej i le­piej się ba­wi, za­pew­niam cię."

"Ludzie są jak morze, cza­sem łagod­ni i przy­jaźni, cza­sem burzli­wi i zdrad­li­wi. Prze­de wszys­tkim to jed­nak tyl­ko woda."


"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca."


"Nie rzu­caj słów na wiatr, jeśli nie wiesz, dokąd je zaniesie."


20 komentarzy:

  1. naprawdę świetny post Obserwacja za obserwacje?
    zapraszam do mnie: http://kate48813.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :) Wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i genialne zdjęcia:)
    Czy mogłabym cię prosić o kliknięcie w linki? Z góry dziękuję:) MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądrze napisane i świetne zdjęcia !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post.Jednak cytaty sa mądre.
    Obserwuję :)
    zapraszam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia. ;)

    Pozdrawiam (albumcodziennosci.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i życiowe cytaty, aż sobie wypiszę :) pozdrawiam, mgosha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. USTKA <33333
    Piękne zdjęcia :*
    http://duusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytaty niekiedy bardzo pasujące do zdjęć, super! Jednak... cierpię, gdy nie widzę cudzysłowów. ;)
    Nie ma co dłużej się rozpisywać, przyszłam na chwilę, zostanę na dłużej.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    refleksje-z-i-pod-prad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Fotografia sposobem wyrazu , Blogger